ARTIKEL BARU

SAMBUNGAN....NAJIB SEDIA HADAPI HURU HARA CIPTAANNYA.


BY HOOK OR BY CROOK ANWAR MESTI DIHALANG DEMI KUASA BANGSAWAN MELAYU!

Keputusan Anwar Ibrahim tidak bersalah dalam kes Sodomi II permainan politik Najib. Dia tidak mahu dikenang dalam sejarah sebagai Perdana Menteri kedua selepas Tun Mahathir yang masukkan Anwar dalam penjara untuk kali kedua dalam kes yang sama iaitu kes sodomi.

Najib sebenarnya sedang memperlengkapkan dirinya untuk berhadapan dengan penyokong-penyokong Anwar dan PR.

Memenjarakan Anwar bermakna Najib akan berhadapan dengan protes besar-besaran dari rakyat secara umum terutama penyokong-penyokong setia Anwar! Kehadiran puluhan ribu manusia di perkarangan mahkamah tinggi pada hari keputusan membuktikan ketua pembangkang itu masih berpengaruh.

Umumnya rakyat rakyat Malaysia telah menerima hakikat anwar tidak bersalah.

Dalam kes sodomi pertama selepas rayuan,  mahkamah telah mendapati Anwar tidak bersalah. Keputusan pada 9hb Januari 2012 mengesahkan keyakinan rakyat. 

Majoriti rakyat percaya Tun Mahathir adalah dalang kes Sodomi I pada 1998 dan Najib okestera kes Sodomi II pada 2008.

UMNO telah memperlengkap diri dan bersedia bermain kotor. Seminggu sebelum keputusan mahkamah tinggi, najib berucap dihadapan 10,000 anggota PEKIDA.

Siapa di Malaysia yang tidak tahu peranan PEKIDA?

Telah ada perancangan andaikata Anwar dan PR menang PRU 13, puak-puak ini bersedia melakukan huru hara. Bersedia untuk MAGERAN II.

Terbaru Najib telah mengadakan perhimpunan besar-besaran dengan  anggota RELA.

Dalam perhimpuan dgn anggota RELA sabtu lalu dan Najib mengumumkan kenaikkan elaun anggota-anggotanya!

Najib dilaporkan berkata,  jika keadaan memaksa, sejumlah 2.8 juta anggota RELA tidak akan berdiam diri membiarkan negara dalam kucar kacir,

Beginikah  imej pemimpin wassatiyah? 

Semasa merasmikan Global Movement of Moderates yang baru berakhir dua minggu lalu, Najib menggambar dirinya sebagai seorang pemimpin sederhana. Menjadi pejuang kepada keamanan dan keharmoni dunia.

Najib....Najib...

4 Responses to "SAMBUNGAN....NAJIB SEDIA HADAPI HURU HARA CIPTAANNYA."

Anonymous said...

Artikel sampah. Satu andaian yg direka tanpa memberi faedah kepada sesiapapun. sekadar ingin menimbulkan kebencian kpd seseorang dgn mereka-reka telahan. Walaupun perkara belum berlaku, tapi telah ada pelakunya!. Prejudis...

Anonymous said...

Musli Oli

Aku jalan jalan, ternampak nama pelik. Singgah jap.

Lu memang kaki hisap konek anwar yang tegar.

Menengok kepada posting kau,... wajar ianya menjadi bacaan melayu dalam pas dan pkr... hanya sibangang yang mengatakan bangang itu pandai.

selamat. semoga pkr berjaya ke putrajaya dan aku doakan kau dapat jadi driver pribadi dan makan karipap ngan situa kutuk al jubri tu!!

Takbir (

MAWAR BERDURI said...

Artikel apa ini? nampak sangat tuan ni sudah di beli.. en bukan lagi penulis yang tahu berfikir...

Ini bukan analisis ini pandangan dari seorang yang nyata tidak tahu apa lagi pendirian untuk anak bangsanya.

kecian

maie1958 said...

nak komen kena letak nama la baru pejuang melayu,keris melayu,darah melayu dan tanah melayu dah tak banyak mana...kalau tulisan tak betul beri pandangan dan fakta jangan maki hamun tak tentu pasal,ikut rentak fitnah orang tak tentu pasal....kau dapat apa????saham bumiputra macam anak2 mereka,rumah bunglow dengan kereta mewah 5-6 buah,30,40 syarikat kau punya,baru padan maki dan fitnah orang beb,kalau setakat pacak bendera dan air kotak aja lebih baik diam..ini lah melayu yang layu...kesian!!!!!!!