ARTIKEL BARU

DEBAT/WACANA: BAJET BN DAN BAJET PR - KESAN PADA RAKYAT

Saya mohon maaf kepada pengunjung SEKALI KETUK kerana agak lama saya menyepi. Sebenarnya saya agak sedikit terganggu kerana sibuk siapkan buku baru bertajuk ANTI VIRUS. Deraf sudah siap dan insyAllah saya akan terbit tak lama lagi.

Malam ini saya lambat sikit tidur kerana membuat sedikit home work sebagai persediaan menghadapi  debat yang bertukar menjadi Wacana dengan MP Kota Belud Dato Abdul Rahman Dahlan pada hari Ahad depan. Tajuk Wacana yang ditetapkan penganjur "Bajet BN dan Bajet PR. Kesan Kepada Rakyat"

Kepada rakan-rakan yang ingin meluangkan masa cuti sila lah datang ke acara tersebut yang akan berlangsung di Hotel Palace, Kota Kinabalu, tanggal 18 November 2012 jam 2 petang.

Saya harap Wacana ini akan memberi banyak menfaat terutama kepada rakyat Sabah. InsyAllah....

0 Response to "DEBAT/WACANA: BAJET BN DAN BAJET PR - KESAN PADA RAKYAT "